Գլխավոր
Մեր մասին
Օրենսդրական փաստաթղթեր
ԳԹԿ-ի տեղեկագիր
Ուղեցույցներ
Շտեմարաններ
Միասնական քննություններ 2024
Ավարտական քննություններ 23/24
Դիմորդ 2024
Հեռակա ուսուցում 2024
<<Պատիվ ունեմ>> 2024
ՈՒսուցիչների կամավոր ատեստավորում 2024
2024թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ 2024
Բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների կամավոր ատեստավորում
Վերլուծություններ
Միջազգային հետազոտություններ
Ազգային ստուգատեսներ
Գիտաժողովներ
Տեսադարան
Օգտակար հղումներ
Ներբեռնումներ
Հետադարձ կապ

-ԱՐԽԻՎ-
Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
Դիմորդ 2023
Դիմորդ 2022
2023թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
2023թ Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
<<Պատիվ ունեմ>> 2023
Հեռակա ուսուցում 2023
Ավարտական քննություններ22/23
Միասնական քննություններ 2023
Միասնական քննություններ 2022
<<Պատիվ ունեմ>>2022
Միասնական քննություններ 2021

Մեր մասին

ՀՀ կառավարության որոշումով 2004 թվականին ստեղծվեց «Գնահատման և թեստավորման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը: Նման կառույց ստեղծելու անհրաժեշտությունը պայմանավորված էր վերջին տարիներին կրթական ոլորտում տեղի ունեցող լուրջ փոփոխություններով`ուղղված մեր կրթության որակը միջազգային ասպարեզում ընդունելի և ճանաչելի դարձնելուն:
Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի առաքելությունն է արդյունավետ և բարձրորակ գործունեությամբ նպաստել համընդհանուր փոխադարձ վստահության և հարգանքի մթնոլորտի ստեղծմանը: Կենտրոնի հանրակրթության գնահատման համակարգի հիմնական բաղադրիչ դառնալը պայմանավորված է հանրակրթական հաստատություններում կրթության որակի արտաքին գնահատման գործունեության իրականացմամբ:
Գնահատման նոր համակարգի սկզբունքներն են`

  • միասնական չափանիշների կիրառում հանրապետության ողջ տարածքում,
  • օբյեկտիվ, վստահելի, արդյունավետ և թափանցիկ մեխանիզմների ներդրում,
  • շրջանավարտների համար հավասար մեկնարկային պայմանների ստեղծում` նրանց հետագա մասնագիտական կրթությունն ապահովելու նպատակով,
  • դպրոցից բուհ անցումային քննությունների գործընթացում սուբյեկտիվ գործոնի դերի առավելագույնս նվազեցում:

Կենտրոնի համապատասխան ենթակառույցները (քննությունների կազմակերպման, թեստաբանության, համակարգչային և վերլուծական աշխատանքների, հրատարակչական բաժիններ)  գնահատման համակարգը կատարելագործելու և առավել արդյունավետ դարձնելու նպատակով մշակում և իրագործում են սեփական գործունեության կազմակերպման և ներքին կառավարման ժամանակակից մեթոդներ ու միջոցներ:
Կենտրոնի առջև դրված նպատակներից բխում են նրա գործունեության հետևյալ հիմնական ուղղությունները.

  1. Հանրակրթական հաստատությունների ընթացիկ, փոխադրական և ավարտական քննությունների անցկացման հայեցակարգի մշակում և իրականացում:
  2. Հանրակրթական հաստատությունների արտաքին գնահատման արդյունքների վերլուծություն և հանրակրթության որակի ապահովման համար անհրաժեշտ բարեփոխման խնդիրների ձևակերպում:
  3. Գնահատման համակարգի կայացմանն ու զարգացմանը միտված հետազոտական աշխատանքների կազմակերպում և նորարարական գործունեության իրականացում:
  4. Մասնակցություն կրթության որակի ուսումնասիրության միջազգային հետազոտական ծրագրերին և ինքնուրույն ազգային հետազոտական ծրագրերի իրականացում:
  5. Հայաստանի Հանրապետությունում հանրակրթության գնահատման համակարգի իմաստի ու նշանակության, ինչպես նաև նրա կայացման առկա իրավիճակի ու հեռանկարների վերաբերյալ հասարակության գիտակցական պատկերացումների ձևավորման գործընթացների իրականացում:

ԳԹԿ աշխատակազմը առաջնորդվում է այն գաղափարով, որ յուրաքանչյուր աշակերտի, այսինքն` նաև վաղվա ուսանողի համար պետք է հնարավորություն ստեղծվի, որպեսզի նա հավասար պայմաններում կրթություն ստանա, դրսևորի իր կարողությունները և ավելացնի գիտելիքների պաշարը` մասնագիտական լավ պատրաստվածության հասնելով: Այս առումով, դպրոցի ավարտական և բուհի ընդունելության քննություններն այն առանցքային փուլերն են, որոնց օբյեկտիվ ու արդար կազմակերպումը առողջ մրցակցային պայմաններ են ստեղծում ինչպես սովորողի, այնպես էլ կրթօջախների միջև:
Գնահատման նոր համակարգը նպաստում է դպրոցի վարկանիշի բարձրացմանը, կրթական ոլորտի տարբեր օղակների միասնական և արդյունավետ գործունեության իրականացմանը:  

ՀԱՍՑԵ`
ք.Երևան, Այգեստան փողոցի 9/4

 

ԲԱԺԻՆ ՀԵՌԱԽՈՍ E-mail
Ընդունարան (+374 10) 57-63-37 info@atc.am
Արտաքին համագործակցության բաժին (+374 10) 55-94-31 info@atc.am
Քննությունների կազմակերպման բաժին (+374 10) 57-54-60  gtkkazm@mail.ru
Թեստաբանության բաժին (+374 10) 55-23-69,
(+374 10) 55-38-01 

Համակարգչային և վերլուծական աշխատանքների բաժին (+374 10) 55-92-68 it@atc.am
Իրավաբանական և անձնակազմի կառավարման բաժին (+374 10) 57-63-96
Ֆինանսահաշվապահական  բաժին (+374 10) 57-67-35 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    CopyRight © ATC 2006