Գլխավոր
Մեր մասին
Օրենսդրական փաստաթղթեր
ԳԹԿ-ի տեղեկագիր
Ուղեցույցներ
Շտեմարաններ
Միասնական քննություններ 2024
Ավարտական քննություններ 23/24
Դիմորդ 2024
Հեռակա ուսուցում 2024
<<Պատիվ ունեմ>> 2024
ՈՒսուցիչների կամավոր ատեստավորում 2024
2024թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ 2024
Բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների կամավոր ատեստավորում
Վերլուծություններ
Միջազգային հետազոտություններ
Ազգային ստուգատեսներ
Գիտաժողովներ
Տեսադարան
Օգտակար հղումներ
Ներբեռնումներ
Հետադարձ կապ

-ԱՐԽԻՎ-
Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
Դիմորդ 2023
Դիմորդ 2022
2023թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
2023թ Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
<<Պատիվ ունեմ>> 2023
Հեռակա ուսուցում 2023
Ավարտական քննություններ22/23
Միասնական քննություններ 2023
Միասնական քննություններ 2022
<<Պատիվ ունեմ>>2022
Միասնական քննություններ 2021

ԳԹԿ-ի տեղեկագիր

ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ - ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՆԴԵՍ ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ.
ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ ԵՎ ԹԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ

Ցուցումներ հեղինակներին

«Հանրակրթություն. գնահատում և թեստավորում»  պարբերականը գնահատման և թեստավորման տեսության վերաբերյալ միակն է Հայաստանի Հանրապետությունում:

Թեստաբանությունը  որպես կրթության որակի բարելավմանն ուղղված գիտական ուղղություն ՀՀ-ում համեմատաբար կարճ պատմություն ունի: Դրա զարգացման հիմքերը դրվել են ընդամենը  13 տարի առաջ, երբ Հայաստանը սկսեց մասնակցել TIMSS միջազգային հետազոտությանը:

Նախաձեռնելով հանդեսի լույսընծայումը` Գնահատման և թեստավորման կենտրոնն ըստ էության ոչ միայն իր գործունեությունն է առավել հրապարակային դարձնում, օգնություն և օժանդակություն ցուցաբերում կրթության կազմակերպիչներին, ուսուցիչներին, ծնողներին ու աշակերտներին գնահատման համակարգի վերաբերյալ ճիշտ պատկերացում կազմելու առումով, այլև պատրաստակամություն է հայտնում լսելի դարձնել նաև նրանց կողմից արված դիտողություններն ու առաջարկությունները:

Հուսով ենք, որ մեր հանդեսը կդառնա այն ասպարեզը, որտեղ հանրակրթության տարբեր հարցերի և հատկապես գնահարման և թեստավորման վերաբերյալ իրենց գաղափարները, հետազոտությունների արդյունքները, իրենց մտահոգություններն ու նորարարական առաջարկությունները կներկայացնեն թեստաբանության փորձառու և երիտասարդ մասնագետները, բոլոր նրանք, ովքեր շահագրգռված են կրթության ոլորտի հետագա բարելավմամբ:

Տարեթիվ

Համար

2022

N 28-29

2021

26-27

2020

N 24-25

2019

N 22-23

2018

N 20-21

2017

N 18-19

2016

N 16-17

2015

N 14-15

2014

N 12-13

2013

N 11

2012

N 9, N 10

2011

1. 2011

2010

1. 2010, 2. 2010

2009

1. 20092. 2009

2008

1. 20082. 20083. 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Հանդեսի յուրաքանչյուր համարից մեկական օրինակ անվճար տրամադրվում է բոլոր դպրոցներին: 

 




    CopyRight © ATC 2006