Գլխավոր
Մեր մասին
Օրենսդրական փաստաթղթեր
ԳԹԿ-ի տեղեկագիր
Ուղեցույցներ
Շտեմարաններ
Միասնական քննություններ 2024
Ավարտական քննություններ 23/24
Դիմորդ 2024
Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
2024թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
Բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների կամավոր ատեստավորում
Վերլուծություններ
Միջազգային հետազոտություններ
Ազգային ստուգատեսներ
Գիտաժողովներ
Տեսադարան
Օգտակար հղումներ
Ներբեռնումներ
Հետադարձ կապ

-ԱՐԽԻՎ-
Դիմորդ 2023
Դիմորդ 2022
2023թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
2023թ Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
<<Պատիվ ունեմ>> 2023
Հեռակա ուսուցում 2023
Ավարտական քննություններ22/23
Միասնական քննություններ 2023
Միասնական քննություններ 2022
<<Պատիվ ունեմ>>2022
Միասնական քննություններ 2021

ԳԹԿ-ի տեղեկագիր

ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ - ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՆԴԵՍ ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ.
ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ ԵՎ ԹԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ

Ցուցումներ հեղինակներին

«Հանրակրթություն. գնահատում և թեստավորում»  պարբերականը գնահատման և թեստավորման տեսության վերաբերյալ միակն է Հայաստանի Հանրապետությունում:

Թեստաբանությունը  որպես կրթության որակի բարելավմանն ուղղված գիտական ուղղություն ՀՀ-ում համեմատաբար կարճ պատմություն ունի: Դրա զարգացման հիմքերը դրվել են ընդամենը  13 տարի առաջ, երբ Հայաստանը սկսեց մասնակցել TIMSS միջազգային հետազոտությանը:

Նախաձեռնելով հանդեսի լույսընծայումը` Գնահատման և թեստավորման կենտրոնն ըստ էության ոչ միայն իր գործունեությունն է առավել հրապարակային դարձնում, օգնություն և օժանդակություն ցուցաբերում կրթության կազմակերպիչներին, ուսուցիչներին, ծնողներին ու աշակերտներին գնահատման համակարգի վերաբերյալ ճիշտ պատկերացում կազմելու առումով, այլև պատրաստակամություն է հայտնում լսելի դարձնել նաև նրանց կողմից արված դիտողություններն ու առաջարկությունները:

Հուսով ենք, որ մեր հանդեսը կդառնա այն ասպարեզը, որտեղ հանրակրթության տարբեր հարցերի և հատկապես գնահարման և թեստավորման վերաբերյալ իրենց գաղափարները, հետազոտությունների արդյունքները, իրենց մտահոգություններն ու նորարարական առաջարկությունները կներկայացնեն թեստաբանության փորձառու և երիտասարդ մասնագետները, բոլոր նրանք, ովքեր շահագրգռված են կրթության ոլորտի հետագա բարելավմամբ:

Տարեթիվ

Համար

2022

N 28-29

2021

26-27

2020

N 24-25

2019

N 22-23

2018

N 20-21

2017

N 18-19

2016

N 16-17

2015

N 14-15

2014

N 12-13

2013

N 11

2012

N 9, N 10

2011

1. 2011

2010

1. 2010, 2. 2010

2009

1. 20092. 2009

2008

1. 20082. 20083. 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Հանդեսի յուրաքանչյուր համարից մեկական օրինակ անվճար տրամադրվում է բոլոր դպրոցներին: 

 




    CopyRight © ATC 2006