Գլխավոր
Մեր մասին
Օրենսդրական փաստաթղթեր
ԳԹԿ-ի տեղեկագիր
Ուղեցույցներ
Շտեմարաններ
Միասնական քննություններ 2024
Ավարտական քննություններ 23/24
Դիմորդ 2024
Հեռակա ուսուցում 2024
<<Պատիվ ունեմ>> 2024
ՈՒսուցիչների կամավոր ատեստավորում 2024
2024թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ 2024
Բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների կամավոր ատեստավորում
Վերլուծություններ
Միջազգային հետազոտություններ
Ազգային ստուգատեսներ
Գիտաժողովներ
Տեսադարան
Օգտակար հղումներ
Ներբեռնումներ
Հետադարձ կապ

-ԱՐԽԻՎ-
Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
Դիմորդ 2023
Դիմորդ 2022
2023թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
2023թ Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
<<Պատիվ ունեմ>> 2023
Հեռակա ուսուցում 2023
Ավարտական քննություններ22/23
Միասնական քննություններ 2023
Միասնական քննություններ 2022
<<Պատիվ ունեմ>>2022
Միասնական քննություններ 2021

Ընթացիկ գնահատում

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2023 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 71 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից իրականացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Նպատակը եղել է այդ  ուսումնական հաստատությունների 12-րդ դասարանի աշակերտների գիտելիքների ստուգումն ու առաջադիմության շարժի գնահատումը: Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվել Տավուշի մարզի պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություններին, որտեղ փորձնական նպատակով ներդրվել են առարկայական նոր չափորոշիչներ ու ծրագրեր։

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2022 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 99 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից իրականացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը 11-րդ դասարանի աշակերտների գիտելիքների ստուգումն է և առաջադիմության շարժի գնահատումը: Վերլուծությունը ներառում է սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքները:  

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2022 թվականի մարտ-ապրիլ ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 98 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարաններում հանրահաշվից և օտար լեզուներից անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակն է եղել աշակերտների՝ 11-րդ դասարանի սեպտեմբերից-հունվար ամիսներին ուսումնասիրած թեմաների ստուգումը: Վերլուծությունը ներառում է սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքները:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2021 թվականի հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 151 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարաններում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը աշակերտների՝ 9-րդ դասարանի գիտելիքների ստուգումն էր, որով նրանք մուտք էին գործել ավագ դպրոց: Վերլուծությունը ներառում է սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքները:

2019 թվականի հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի կողմից ՀՀ մարզերի և Երևան քաղաքի 234 հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում սովորող 9-րդ դասարանցիների շրջանում ‹‹Հայոց լեզու›› և ‹‹Հանրահաշիվ›› առարկաներից անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման ժամանակ աշակերտները լրացրել են նաև աշակերտի հարցաթերթ:  Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքների ընդհանուր պատկերը և 9-րդ դասարանում սովորող աշակերտների հարցաթերթի վերլուծության արդյունքները:     

2019 թվականի հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ հանրակրթական մի շարք ուսումնական հաստատությունների 9-րդ դասարաններում հայոց լեզվից և մաթեմատիկայից անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատմանը զուգընթաց այդ դասարաններում հայոց լեզու և հանրահաշիվ դասավանդող ուսուցիչները լրացրել են հարցաթերթեր: Հարցման նպատակն է եղել ուսուցիչների աշխատանքի արդյունավետության և վերջինիս վրա ազդող գործոնների հետազոտությունը: Հարցաթերթի հարցերը և հարցման արդյունքների ընդհանուր վիճակագրական տվյալները աղյուսակների տեսքով ներկայացված են սույն վերլուծության  «Հավելվածներ» բաժնում:                                                                                                    

Վերլուծության մեջ ներկայացված են 2019 թվականի հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 234 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 9-րդ դասարաններում հայոց լեզվից և հանրահաշվից անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Վերլուծությունը ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ ՀՀ վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի,  հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տիպերի, սեռերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը: Վերլուծությանը կից ներկայացված են հավելվածներ:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2018 թվականի սեպտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 174 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 12-րդ դասարանում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը 12-րդ դասարանի աշակերտների գիտելիքների ստուգումն է: Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը:

Վերլուծության մեջ ներկայացված են 2017 թվականի փետրվար-մարտ ամիսներին Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի կողմից իրականացված ՀՀ հանրակրթական 120 ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարաններում դասավանդող 597 ուսուցիչների հարցման արդյունքները:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2017 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 68 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարանում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը 11-րդ դասարանի աշակերտների գիտելիքների ստուգումն է: Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը:

Վերլուծությունը ներկայացնում է 2016 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ հանրակրթական 60 ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների հարցման արդյունքները: Հարցման նպատակն է եղել ուսումնասիրել ուսուցիչների մանկավարժական ստաժի, ատեստացիայի մասնակցության և որակավորման աստիճանների առկայության, ինչպես նաև այլ գործոնների ազդեցությունը աշակերտների հանրակրթական ցուցանիշների վրա:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2017 թվականի փետրվար-մարտ ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 117 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարանում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը 11-րդ դասարանի աշակերտների գիտելիքների ստուգումն է: Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը: 

Վերլուծության մեջ ներկայացված է 2016 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարաններում ընթացիկ գնահատման ժամանակ իրականացված աշակերտների հարցման արդյունքները: Հարցման նպատակն է եղել պարզել 10-րդ դասարանում Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի կողմից իրականացվող արտաքին ընթացիկ գնահատման ժամանակ ուսումնասիրվող սովորողների առաջադիմության վրա ազդող որոշ գործոնները, ինչպես նաև նրանց բուհերի ընդունելության միասնական քննություններին մասնակցելու հարցում կողմնորոշվածության ազդեցությունը սովորողների առաջադիմության վրա:

2016 թվականի փետրվար-մարտ ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 50 հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում սովորող 12-րդ դասարանցիների շրջանում իրականացրել է <<Հայոց լեզու>> և <<Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր>> առարկաներից սովորողների առաջադիմության ընթացիկ արտաքին գնահատում, որի ընթացքում սովորողները մասնակցել են նաև աշակերտների հարցմանը: Սովորողների հարցման նպատակն է եղել պարզել, թե որքանով են 12-րդ դասարանցիները կողմնորոշված իրենց հետագա ուսման և  բուհի ընդունելության միասնական քննություններին մասնակցելու հարցերում, ինչպես նաև պարզել, թե հոսքային ուսուցումը որքանով է նպաստում սովորողների պատրաստվածության տարբեր մակարդակների դրսևորմանը:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2016 թվականի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Հայաստանի Հանրապետության 73 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարանում անցկացված  արտաքին  ընթացիկ գնահատման արդյունքները: Գնահատման նպատակը աշակերտների 9-րդ դասարանի գիտելիքների ստուգումն էր, որով նրանք մուտք էին գործել ավագ դպրոց:   Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ սեռերի, հոսքերի, ուսումնական հաստատությունների տիպերի, վարչատարածքային միավորների, բնակավայրերի տիպերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ 10-րդ դասարանի ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը:

2015 թ. հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ 66 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարանցիների շրջանում <<Հայոց լեզու>> և <<Հանրահաշիվ>> առարկաներից անցկացվել է արտաքին ընթացիկ գնահատում: Ներկայացվում է այդ դասարաններում սովորողների առաջադիմության վրա մի քանի գործոնների ազդեցության վերլուծությունը 

2015-2016 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարաններում անցկացված արտաքին գնահատմանը զուգընթաց այդ դասարաններում հայոց լեզու և հանրահաշիվ դասավանդող ուսուցիչների շրջանում անցկացվել է հարցում, որի նպատակը եղել է հանրակրթական ավագ դպրոցի ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարաններում հայոց լեզու և հանրահաշիվ դասավանդող ուսուցիչների աշխատանքի արդյունավետության ուսումնասիրությունը և հարցված ուսուցիչների կարևորած մի քանի գործոնների և ուսուցչի աշխատանքի արդյունավետության վրա դրանց ազդեցության վեր հանումը: Ուսուցչի հարցաթերթիկը կազմված է եղել 10 հարցից: Կատարվել է ընդհանուր վիճակագրական վերլուծություն, վերլուծություն ըստ գործոնների, ուսումնասիրվել են հարցաթերթիկի մի քանի հարցերի պատասխանների միջև դիտարկված կապերը, կատարվել է աշակերտների առաջադիմության կանխատեսում, և այդ ամենի հանրագումարում արվել են եզրակացություններ:   

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2016թ. փետրվար-մարտ ամիսներին ՀՀ 52 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 12-րդ դասարաններում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից: Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տիպերի, հոսքերի, մարզերի, բնակավայրերի, սեռերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքները, այնպես էլ 10-րդ և 11-րդ դասարանների ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունները:

Վերլուծության մեջ ներկայացվում են 2015թ. հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ 66 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարանում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից: Այն ներառում է ինչպես սովորողների տարբեր խմբերի  (ըստ դպրոցների տիպերի, հոսքերի, մարզերի, բնակավայրերի, սեռերի) ընթացիկ գնահատման արդյունքների, այնպես էլ 10-րդ դասարանի ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքների համեմատությունը:

Սույն վերլուծությունը ներկայացնում են 2015թ. փետրվար-մարտ ամիսներին ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 11-րդ դասարանում «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից սովորողների ընդհանուր և ըստ տարբեր խմբերի  (դպրոցների տիպերի, հոսքերի, մարզերի, բնակավայրի, սեռի) արդյունքները, ինչպես նաև համեմատությունը 10-րդ դասարանի ներքին և արտաքին գնահատման արդյունքների հետ:

Վերլուծությունը ներկայացնում են 2014թ. հոկտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ՀՀ 70 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարաններում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքները հիմնական դպրոցից ավագ դպրոց անցման սկզբում՝ «Հայոց լեզու», «Հայ գրականություն», «Հանրահաշիվ» և «Երկրաչափություն» առարկաներից, ինչպես նաև ուսումնասիրություններ հոսքերի կազմման և հոսքային ուսուցման հետ կապված խնդիրների վերաբերյալ:

2014 թ. փետրվարին «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաներից անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքների վերլուծությունը ներկայացնում են հանրակրթական ավագ դպրոցի ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 10-րդ դասարանում նշված առարկաների ուսուցման ընդհանուր արդյունքներն ըստ տարբեր խմբերի (դպրոցների տիպերի, հոսքերի, բնակավայրի տիպերի, մարզերի և այլն): Վերլուծությունը ներառում է նաև աշակերտների և մանկավարժների շրջանում անցկացված հարցման արդյունքները, որտեղ ներկայացվել են աշակերտների` «Հայոց լեզու» և «Հանրահաշիվ» առարկաները սովորելու, ուսուցիչների՝ դասավանդման արդյունավետության բարձրացման հարցում ազդեցիկ գործոններ:

2013թ. նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին  հանրակրթության ավագ դպրոցների տասներորդ դասարաններում անցկացվել է ընթացիկ արդյունքների արտաքին գնահատում «Քիմիա» և «Ֆիզիկա» առարկաներից: Նպատակը եղել է հիմնական դպրոցից ավագ դպրոց անցման սկզբում երկու բնագիտական առարկաների ուսուցման արդյունքների ուսումնասիրությունը: Արտաքին գնահատման հետ միաժամանակ աշակերտների շրջանում անցկացվել է հարցում, որի նպատակը եղել է աշակերտների` քիմիա և ֆիզիկա սովորելու դրդապատճառների բացահայտումը: Սույն զեկույցում ներկայացված է նշված արտաքին ընթացիկ գնահատման ընդհանուր, ինչպես նաև ըստ տարբեր խմբերի (դպրոցների տիպերի, հոսքերի, բնակավայրի, մարզերի, տարածաշրջանների և այլն) արդյունքների վերլուծությունը:

Վերլուծությունը ներկայացնում են 2013 թ. փետրվար-մարտ ամիսներին հանրակրթական 63 դպրոցների տասնմեկերորդ դասարաններում անցկացված արտաքին ընթացիկ գնահատման ընդհանուր արդյունքները «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» և «Մաթեմատիկա» առարկաներից` շուրջ 4111 աշակերտի մասնակցությամբ: Այն ներառում է ինչպես արտաքին ընթացիկ գնահատման արդյունքներն ըստ դպրոցների տիպերի,  հոսքերի, մարզերի, սեռերի, բնակավայրի տիպերի, դասարանի աշակերտների թվի, այնպես էլ արտաքին և ներքին գնահատման արդյունքների համեմատությունը:Արտաքին ընթացիկ գնահատման հետ միաժամանակ տնօրենների և շուրջ 267 ուսուցիչների շրջանում անցկացվել է անանուն հարցում, որի նպատակը եղել է դպրոցում վերոնշյալ առարկաների ուսուցման արդյունավետության չափի բացահայտումը: Հարցման արդյունքները նույնպես ներառված են սույն աշխատանքում:

 

 

 

 

 




    CopyRight © ATC 2006