Գլխավոր
Մեր մասին
Օրենսդրական փաստաթղթեր
ԳԹԿ-ի տեղեկագիր
Ուղեցույցներ
Շտեմարաններ
Միասնական քննություններ 2024
Ավարտական քննություններ 23/24
Դիմորդ 2024
Հեռակա ուսուցում 2024
<<Պատիվ ունեմ>> 2024
ՈՒսուցիչների կամավոր ատեստավորում 2024
2024թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ 2024
Բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների կամավոր ատեստավորում
Վերլուծություններ
Միջազգային հետազոտություններ
Ազգային ստուգատեսներ
Գիտաժողովներ
Տեսադարան
Օգտակար հղումներ
Ներբեռնումներ
Հետադարձ կապ

-ԱՐԽԻՎ-
Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
Դիմորդ 2023
Դիմորդ 2022
2023թ․ Պետական կամ համայնքային կազմակերպությունների արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման թեստի ուղեցույցներ, աշխատակարգեր, թեստեր և պատասխաններ
2023թ Սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ուսուցիչների ատեստավորման քննության թեստի ուղեցույցներ, թեստեր և պատասխաններ
<<Պատիվ ունեմ>> 2023
Հեռակա ուսուցում 2023
Ավարտական քննություններ22/23
Միասնական քննություններ 2023
Միասնական քննություններ 2022
<<Պատիվ ունեմ>>2022
Միասնական քննություններ 2021

Ազգային ստուգատես

2022 թվականի նոյեմբերի 14-ից դեկտեմբերի 23-ն ընկած ժամանակահատվածում Հայաստանի Հանրապետության մարզերի և Երևան քաղաքի 124 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 8-րդ դասարաններում բնագիտական առարկաներից (քիմիա, ֆիզիկա, կենսաբանություն և աշխարհագրություն) անցկացվել է ազգային ստուգատես: Ստուգատեսի նպատակն է եղել պարզել բնագիտական առարկաներից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների աշակերտների գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակը և դրանց ձևավորման վրա ազդող հիմնական գործոնները:

2019 թվականի նոյեմբերի 27-ից դեկտեմբերի 14-ն ընկած ժամանակահատվածում Հայաստանի Հանրապետության մարզերի և Երևան քաղաքի 137 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 8-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու», «Հայ գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկաներից անցկացվել է ազգային ստուգատես: Ստուգատեսի նպատակն է եղել պարզել հայագիտական առարկաներից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների աշակերտների գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակը և դրանց ձևավորման վրա ազդող հիմնական գործոնները: Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է ստուգատեսի արդյունքների ընդհանուր պատկերը:

2018 թվականի մարտի 12-ից մայիսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածում ՀՀ կառավարության պատվերով հանրապետության մարզերի և Երևան քաղաքի 106 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 8-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու» և «Հայոց պատմություն» առարկաներից անցկացվել է ազգային ստուգատես: Ստուգատեսի նպատակն է եղել պարզել հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների աշակերտների գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակը և դրանց ձևավորման վրա ազդող հիմնական գործոնները: Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է ստուգատեսի արդյունքների ընդհանուր պատկերը և 8-րդ դասարանում սովորող աշակերտների հարցաթերթերի վերլուծության արդյունքները:

2018 թվականի մարտի 12-ից մայիսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածում ՀՀ կառավարության պատվերով հանրապետության մարզերի և Երևան քաղաքի 102 հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 8-րդ դասարաններում «Անգլերեն» և «Ռուսաց լեզու» առարկաներից անցկացվել է ազգային ստուգատես: Ստուգատեսի նպատակն է եղել պարզել հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների աշակերտների գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակը և դրանց ձևավորման վրա ազդող հիմնական գործոնները: Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է ստուգատեսի արդյունքների ընդհանուր պատկերը:

2016-2017 ուսումնական տարվա երկրորդ կիսամյակում ՀՀ հանրակրթական մի շարք ուսումնական հաստատությունների 4-րդ դասարաններում մաթեմատիկայից և բնագիտությունից անցկացված ազգային ստուգատեսի շրջանակներում աշակերտների, նրանց ծնողների, «Մաթեմատիկա» և «Ես և շրջակա աշխարհը» (բնագիտություն) առարկաները դասավանդող ուսուցիչների և դպրոցների տնօրենների շրջանում անց է կացվել հարցում, որի արդյունքների վերլուծությամբ վեր են հանվել նշված ուսումնական առարկաների դպրոցական դասընթացից աշակերտների ձեռք բերած գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակի, ինչպես նաև այդ գիտելիքների կիրառման կարողությունների վրա ազդող հիմնական գործոնները և դրանց ազդեցության աստիճանները: Հիմնական գործոնների հետ կապված՝ կատարվել է այդ առարկաներից աշակերտների առաջադիմության կանխատեսում: Վերլուծության հիման վրա արվել են եզրակացություններ և առաջարկություններ: Գլխավոր գործոնները ձևավորած փոփոխականներին վերաբերող ընդհանուր վիճակագրական տեղեկություններն աղյուսակների տեսքով ներկայացված են «Հավելվածներ» բաժնում:

2016-2017 ուսումնական տարվա երկրորդ կիսամյակում ՀՀ հանրակրթական մի շարք ուսումնական հաստատությունների 4-րդ դասարաններում մաթեմատիկայից և բնագիտական առարկաներից անցկացվել է ազգային ստուգատես, որի արդյունքների հիման վրա հետազոտվել է «Մաթեմատիկա» և «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկաների դպրոցական դասընթացից մասնակից դպրոցների 4-րդ դասարանների աշակերտների ձեռք բերած գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ընդհանուր մակարդակը: Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է ստուգատեսի արդյունքների ընդհանուր վիճակագրական պատկերը:

2016-2017 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում ՀՀ հանրակրթական մի շարք ուսումնական հաստատությունների 8-րդ դասարաններում «Անգլերեն» առարկայից անցկացվել է ազգային ստուգատես (ԱԱՍ), որի թեստ-գրքույկները կազմված են եղել 2 մասից: Առաջին մասում եղել են հարցեր «Անգլերեն» առարկայից: Երկրորդ մասը եղել է 15 հարցից կազմված հարցաթերթ:
Սույն վերլուծության մեջ ներկայացված է ստուգատեսի արդյունքների ընդհանուր վիճակագրական պատկերը: Ներկայացված է նաև ԱԱՍ-ի թեստերի բաժինների արդյունքների և հարցաթերթի համապատասխան հարցերի պատասխանների միջև դիտարկված կապի վերլուծություն: Կատարվել են եզրակացություններ:




    CopyRight © ATC 2006